Nieuws:

Geachte bezoekers, registratie op dit forum is niet meer mogelijk. U kunt hiervoor terecht op https://www.amerikaans-modelspoor.info/website/. Dit forum is verhuisd naar die zelfde locatie. Dit forum blijft zolang als mogelijk als naslag behouden.

Main Menu

Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

ger deguelle

Heel mooi kitje Jan ben zeer benieuwd hoe het uit komt te zien , moet ook eens kijken gaan voor die blokken ijzer .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Janbouli

Dank je mannen, Ger die blokken heb ik laten maken/zagen door een vriend. Denk dat je zoiets bij een metaal bewerkend bedrijf zo voor een paar euro kunt hebben. Enige belangrijke is dat het echt haaks is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Janbouli

Ik spoor in N

Joop_L

Je bent lekker bezig Jan! Dit kitje belooft, net als die vorige, weer wat  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

JohnT

Alweer een mooi gebouw. Maar heb je alleen lasecut-kits?

JohnT

Janbouli

Citaat van: JohnT op december 04, 2015, 08:57:46
Alweer een mooi gebouw. Maar heb je alleen lasecut-kits?

JohnT
Dank je John en Ger

Nee , ook wat plastic , maar liever hout tenzij het baksteen of zoiets moet voorstellen, en ik heb ook wat houten kits die je zelf moet snijden, is dan eigenlijk gewoon scratchbuilt.

Ik spoor in N

ger deguelle

usronald

Jan, ik geloof dat ik maar een keertje bij je kom buurten om naar die mooie baan van jou te komen kijken ;)

Janbouli

Citaat van: usronald op december 07, 2015, 11:55:52
Jan, ik geloof dat ik maar een keertje bij je kom buurten om naar die mooie baan van jou te komen kijken ;)

Mijn baan is nog niet voor een kwart af Ronald, heel veel van de gebouwen die ik bouw zijn voor latere stukken van de baan , toevallig is Saulenas wel voor het stuk waar ik nu al weer een paar maanden aan bezig ben.

Ik spoor in N

usronald

Janbouli

Ik spoor in N

dutchbuilder

Erare humanum est

ger deguelle

usronald

Dat spul is een genot om te bouwen, nietwaar Jan? Mooi gedaan!