Nieuws:

Geachte bezoekers, registratie op dit forum is niet meer mogelijk. U kunt hiervoor terecht op https://www.amerikaans-modelspoor.info/website/. Dit forum is verhuisd naar die zelfde locatie. Dit forum blijft zolang als mogelijk als naslag behouden.

Main Menu

Dirty Stuff

Gestart door milocomarty, april 01, 2016, 01:57:31

« vorige - volgende »

milocomarty

Is op zich relatief vlak, zou misschien wat meer structuur kunnen krijgen door pigment door de verf te mengen.. Maar op 60cm zie je dat toch niet meer ;)

moonlicht

Martin

hoe heb je deze wagens behandelt voor het chipping?

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

milocomarty

Frame met trackprimer en diverse roestkleuren van Ammo, de ketel heeft een lichte fade gekregen met een wash en wat roest met trackprimer, veel met de airbrush, roesttinten in erg dunne verf met de kwast..

JohnT

Citaat van: milocomarty op september 06, 2016, 12:04:45
Is op zich relatief vlak, zou misschien wat meer structuur kunnen krijgen door pigment door de verf te mengen.. Maar op 60cm zie je dat toch niet meer ;)

Probeer is cosmeticasponsjes geven een mooi effect.

JohnT

milocomarty

Sneak peek, bezig met een artikel voor de Railhobby..

Joop_L

1e oogopslag... Net echt! Knap gedaan Martin!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Janbouli

Op het staal levensecht , op de planken is toch wel te zien dat het verf en zo is , natuurlijk is de foto uitvergroot, ben je zelf 100% tevreden dat is namelijk wat telt, en ik zeg dat ik niet eens in de buurt kom van wat je hier hebt gedaan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

milocomarty

Brakke verf Jan, doe mijn best het geloofwaardig te maken, maar in deze vergrotingen zie je elke penseelstreek..

Janbouli

Citaat van: milocomarty op september 11, 2016, 00:06:49
Brakke verf Jan, doe mijn best het geloofwaardig te maken, maar in deze vergrotingen zie je elke penseelstreek..

Ja , zo bedoel ik het ook.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

JohnT

Wat Jan zegt, staal super niets meer aan doen houden zo.

JohnT

BvDoorn

Petje af!!! Dat ziet er zeer geloofwaardig uit.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

milocomarty

Thanks !!

Ketelwagen..teasertje voor de Expo in Leuven

JohnT

Mooi, precies goed niet teveel en niet te weinig.

JohnT

dutchbuilder

Erare humanum est

wimmc

Hoi,
Heel mooi hoor.

Groetjes, Wim