H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dat is ook een manier , ziet er goed uit.

Ton
Erare humanum est



Citaat van: ger deguelle op juni 20, 2016, 21:01:35
Citaat van: milocomarty op juni 20, 2016, 20:52:36
Persoonlijk zie vind ik die bomen er niet uit zien..ook die met caspia niet. En daarnaast is dat gedroogde spul erg gevoelig. Zou zelf eens wat gaan prutsen met sisal en draad in je boormachine als je er veel moet hebben. Ook die van Eddy (Anita Decor) zijn nog steeds zo opgebouwd. Eddy zwaait er alleen wat vezels en vlok extra overheen..

Martin hoe denk je dan over kokosmat zie filmpje is ook redelijk goedkoop.



Wat ik dus al zei in mijn gebruiksaanwijzing, matjes van hanging baskets zijn van kokosvezel. Let er wel op dat je ook exemplaren hebt die in latex gedrenkt zijn daar heb je niets aan want daarvan kun je de lagen niet uit elkaar halen.

JohnT

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik moet er wel bij zeggen dat smaken verschillen ik ga dit zeker allemaal eens testen al is het voor later maar nu maak ik voor onder de bomen gewoon met de oude bomen wat ik had dit omdat Claudia het nog kan zien .

Ik kijk gewoon graag naar verschillende technieken van hoe en wat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb gister ook nog een test gedaan met schuim voor onder de waterval een test gedaan met watten maar die heb ik snel weggedaan zag niet uit .
Toen heb ik een test gedaan met Woodland sneeuw en van de xenox de Mod podge :



En hier ben ik zeer tevreden mee en dat ga ik ook gebruiken zo :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er uit als schuim.
Kijk uit dat je niet te veel doet anders ziet het eruit alsof iemand een pak wasmiddel in het water heeft laten vallen.

Ton
Erare humanum est

juni 21, 2016, 12:16:17 #368 Last Edit: juni 21, 2016, 12:22:33 by ger deguelle
@Ton op de test stuk valt het reuze mee ik maak het net onder de waterval het water raakt en niet meer ik heb dat ook gezien  .

Vandaag ook de laatste laag Magic water  aangebracht bij de beek onder de brug .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er al heel goed uit Ger

Mooi hoor maar waar zijn de golven?
Of komen die nog?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op juni 21, 2016, 15:10:09
Mooi hoor maar waar zijn de golven?
Of komen die nog?

Ton

Die komen nog hopelijk .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit Ger
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zolang ik al met deze hobby bezig ben heb ik altijd alles gekocht via een trein beurs of via Jan nu heb ik deze week de eerste keer zelf besteld bij RD .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf