Dirty Stuff

Gestart door milocomarty, april 01, 2016, 01:57:31

« vorige - volgende »

Heel mooie gedaan Martin.

Mooi die natte olie Martin , ziet er echt geweldig uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Eeel goe!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Fades, chipping, washes and roest..alles Ammo by Mig stuff. Ben nog niet klaar..1:87..

Gaaf, mooi realistich....... Ga je cursus organiseren hiervoor net als met het maken van gras????
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Moet nog wat stoffiger worden John..
Bart, weet dat nog niet. Waren wel plannen maar ben wat aan het prutsen met tijden. En de productie van matten laat op dit moment geen workshops meer toe.. ::)

moeilijk hoor ,wanneer te stoppen
voor mijn idee is deze af, gewoon mooi zo

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Super realistisch Martin , love it.

Ik spoor in N

Hoi,

Prachtig.

Groetjes, Wim.

Paar snelle platen van de B&O boxcar. Rondom een beetje afgewerkt met diverse rust washes waarna er wat stoffige zooi opgeplempt is met behulp van pigmenten. Gewoon met een kwast en tussendoor fixeren met een pigment fixer in de airbrush en dat in meerdere lagen. Daarna een Ammo nature effects light dust, wat van dat spul in de airbrush en fijn wat aan de onderkant nevelen. Daarna met de bekende vochtige kwast met odourless thinner de zooi vervagen en van die fijne streperige effecten maken. Laat hem nu maar eens een paar dagen staan om te kijken of er nog meer aan gedaan kan worden of dattie gewoon af is .

Ik vind hem gewoon af, je kunt er ook teveel aan doen dat is het gevaar van deze leuke hobby in een hobby.

Een volgende uitdaging zou een fysieke beschadiging kunnen zijn. Ik heb al modellen gezien waarvan de hele zijwand aan gort gereden was. Dit werd gedaan met dik alufolie. Hiermee maak je eerst een afdruk van het origineel, (opwrijven tot het profiel in het folie zit). Dan haal je de wand waar de afdruk van gemaakt is weg op die plaatsen waar je de beschadiging wilt hebben. Op die plaats lijm je weer het in middels van schade voorziene aluminium weer in en dan weatheren maar.

JohnT

Je mooiste werk tot nu toe Martin , imho , waar kunnen we deze in het echt gaan bewonderen , sta je dit jaar ergens op een beurs of show?

Ik spoor in N