Dirty Stuff

Gestart door milocomarty, april 01, 2016, 01:57:31

« vorige - volgende »

was maar een probeersel, had deze tankwagen bij een lok er bij gekregen.
leuning die er op hoort is helaas overleden.

wel nog een goedkoop 2e slachtoffer gevonden

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Dat ziet er, zoals de voorgaande, weer erg goed uit. Kleine uitdaging; voor een bietentreintje moet je er nog minstens 30 doen....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

mooi geworden, volgende week maar eens naar de boeken winkel 8)

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Moest er effe wat stof afblazen, wel een tijd geleden dat ik wat aan die  Gmhs 53 goederenbak heb gedaan. Wel, geloof dat ik hem wel aardig af begin te vinden na een lading filters,schaduwen en ander dingen met olieverf , grime, streaks en stof. Moet nog effe wat puntjes op de i zetten met wat vettigheid op de aspotten enzo maar ben verder wel tevreden, smerig, stoffig maar niet verrot..

Deze is idd vreselijk stoffig.
Ik denk dat je nu wel heel dicht bij de to much grens begint te komen.

Ton
Erare humanum est

Wat Ton zegt, over het algemeen een geslaagde vervuiling hoor maar de fading doet de contrasten teveel vervagen.

JohnT

Nou laat ik hem dan vreselijk mooi vinden, en helemaal niet overdone, stof maakten ze zich niet zo druk over in die tijd , roest dat was wat anders.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hmmm, zoek graag dat randje op. En doe mijn onderzoek naar hoe deze G wagens eruit hebben gezien. In dit geval ga ik in mijn ogen echt niet over het randje omdat het veel stof en smeer is, weinig roest. Wat betreft het faden John, dat is een van mijn eerste stappen dus kan het de contrasten die ik na de tijd aanbreng nooit verminderen..

Das ook de bedoeling John..

Opdrachtje, weer eens wat geels. Acryls, enamels en pigmenten..knoei maar raak voor een knaak  ;)

Dank u !

Nieuw project op de werkbank, een Duitse  Gmms 60 fabriekswagen, net klaar met chippen..

Deze zal wel schoon blijven gezien de lading  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N