Dirty Stuff

Gestart door milocomarty, april 01, 2016, 01:57:31

« vorige - volgende »

Klopt waarschijnlijk, maar als je genoeg zoekt zul je zien dat het bleken niet overal even egaal gaat. Daarnaast probeer ik hier met behulp van schilder technieken de contrasten tussen de verschillende onderdelen en panelen wat te verhogen..je kijkt waarschijnlijk op een groot scherm naar een plaatje wat 3x zo groot is als het ware model..

Nee hoor. Kijk de plaatjes vanaf een 13" MacBook.  ;) Ik zal mij verder onthouden van elk (goed bedoelt) commentaar. Blijkbaar toch iets in het verkeerde keelgat geschoten :-\
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op april 04, 2017, 12:52:05
Blijkbaar toch iets in het verkeerde keelgat geschoten :-\

Eerlijk gezegd..heb daar geen last van. Blijkbaar zie jij dit anders als ik. Als we het over kritiek hebben en kritiek kunnen ontvangen dan zullen een groot aantal oudgedienden hier op het forum beamen dat ik daar erg goed tegen kan en er over het algemeen ook vrij veel mee doe aangezien in mijn ogen je niet beter kunt worden in welke discipline dan ook als je geen kritiek kunt verdragen. Zoals je al zei zijn er locs op het internet die idd egaler verbleekt zijn, maar dat is nu net niet wat ik hier wil laten zien in dit werkje wat nog niet af is. Voor mij zit hier de uitdaging in om op geloofwaardige manier het contrast te verhogen tussen de verschillende onderdelen van de huif. Dit is een maniertje, geen wetenschap. En als je zoekt op het alwetende google zul je vast ook voorbeelden tegen komen die het tegendeel bewijzen en niet egaal verbleekt zijn. Dat je het persoonlijk wat minder vindt is voor mij prima mee te leven..

Heb je het verbleken gedaan met alle drie de kleuren of met 1 of 2 er van . Vind het er erg realistisch uit zien  , en voor iedere bewerking is wel een prototype te vinden.

Verbleekt met zelfs vlekken er op.

Egaal verbleekt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Bruin is altijd lastig maar zo te zien heeft ze een poos bij de St Pietersberg bij de mergelgroeve dienst gedaan. Het ziet er netjes uit.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Heb 2 kleuren gebruikt, sunny flesh en starship filth..de dust is voor de footplate..

Ik denk dat ik weet het beeld verstoord. Tanks en trucks zijn nog niet geweathered. Die zien er nog als nieuw uit. Als die gedaan worden krijg je een kompleet beeld?
Bart

Hopelijk wel Bart..

Voor mij is deze NME getreidewagen Tagnpps wel klaar, zie zo niet meer wat ik er nog aan moet doen. En dat is meestal het moment voor mij ermee te stoppen. Als onderdeel van een verloting tijdens OntraXS! in samenwerking met Bentink modelspoor en Hobbytime is de nieuwe eigenaar er zometeen erg blij mee.

Niks mis mee, nice Martin.

Ton
Erare humanum est

weer mooi gedaan

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Jammer van de koppeling anders niet van echt te onderscheiden. Mooi werk.
Bart

Merci!!

En de laatste voor de OntraXS! verloting van Bentink..een NS LACS...

Hopelijk komt deze binnenkort ook bij een winnaar terecht en is hij/zij er zeer gelukkig mee..

Net echt.
Mooi stukje werk weer Martin
Ton
Erare humanum est

Mooi gedaan
Hout ziet er als echt uit

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Echt goed, weathering vanhet hout is erg netjes.
Bart