Nieuws:

Geachte bezoekers, registratie op dit forum is niet meer mogelijk. U kunt hiervoor terecht op https://www.amerikaans-modelspoor.info/website/. Dit forum is verhuisd naar die zelfde locatie. Dit forum blijft zolang als mogelijk als naslag behouden.

Main Menu

quincy rr

Gestart door GTKlaas, augustus 03, 2016, 20:04:36

« vorige - volgende »

GTKlaas

De wissel weer bijna ingepast.

johnlostcreek

Goed bezig. Blijkt wel weer de aanhouder wint. Dat is het leuke van de hobby. Net zolang proberen tot het lukt  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

GTKlaas

Een tijdje bezig geweest met een brug. Had een afbeelding op internet gevonden en deze gebruikt voor de bouw.

GTKlaas

Nog even een fotootje

dutchbuilder

Erare humanum est

BvDoorn

Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

American

TOP brug.
Past mooi zo.
Hans, liefhebber On30 + H0

Narrowon

Het lijkt me een interessant geheel te worden.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

moonlicht

het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

GTKlaas

Al  weer een half jaar voorbij, weinig tijd maar toch altijd proberen te bouwen. Even een foto om te laten (hoe weinig)
Maar dat er toch voortgang is.

GTKlaas

Ik heb wat koppen uit struiken geknipt en na drogen gespoten. Dit is het voorlopige resultaat. Ik wil ze nog wel wat bewerken met groen.

Janbouli

Ook een beetje vooruitgang is vooruitgang Klaas , dank je voor het delen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

GTKlaas

Ik zie net dat ik al 120 dagen niets heb gedaan in deze "topic". Dat wil echter niet zeggen dat ik met mijn hoofd er niet mee bezig ben geweest.
Maar goed om te laten zien dat ik er niet alleen aan denk een foto van de loods waar ik mee bezig ben. Ik zit nog een beetje te knoeien met hoogte en kleur.

GTKlaas

Hier komt de loods. Hij staat aan de voorkant van de baan en is dus wat dominant. Persoonlijk denk ik dat het mooi is dat een trein niet altijd in zicht is. Er zijn echter mensen die vinden dat grote gebouwen aan de achterkant moeten staan ivm dieptewerking. Ik deel die mening wel maar had geen keus gezien de opzet.