Nieuws:

Geachte bezoekers, registratie op dit forum is niet meer mogelijk. U kunt hiervoor terecht op https://www.amerikaans-modelspoor.info/website/. Dit forum is verhuisd naar die zelfde locatie. Dit forum blijft zolang als mogelijk als naslag behouden.

Main Menu

nieuw baantje

Gestart door vic, juni 04, 2018, 23:27:23

« vorige - volgende »

vic

Zo, terug uit vakantie sinds vorige week en nu kan ik weer verder met mijn baantje. De eerste gebouwtjes zijn klaar gemaakt om op de baan te kunnen geplaatst worden, ben nu bezig met de modulebakken klaar te maken
Vic

vic

nog wat foto's van gebouwen

vic

vic

nog enkele fotos van gebouwen

vic

nog enkel fotos van gebouwen, op het baantje ga ik met het kleine grut in 0n30 rijden, dus ik zou voor de nabije toekomst nog wat materiaal hiervoor

vic

dit zijn nog enkele van de dingen waar ik naar op zoek ben

vic

dit is zowat het grondplan van het baantje

Janbouli

Mooie gebouwen Vic , de reclame van Witzinger Washboards, heb je die ergens digitaal ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Joop_L

Zo Vic! Dat is een lekkere binnenkomer :o Ziet er erg netjes uit man! Dit gaan we weer volgen!  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

JohnT

Mooi man, de foto van de railtruck zegt dat iest over de kwaliteit van Bman? Mooi gedaan.

JohnT

gideon

Prachtig baantje, ik kijk uit naar je verdere vorderingen!

vic

Gisteren de bakken gemonteerd, het baantje krijgt nu vorm

Vic

dutchbuilder

Slim die verdieping in de bakken.
Dan heb je gelijk een mooie voorkant.

Ton
Erare humanum est

vic

Ja Ton, en het landschap kan je dan ook makkelijker uitzagen met de decoupeerzaag. Nu nog wat speciallekes zoeken (wagonnen, locs)
Vic

American

Ziet er allemaal zeer gelikt uit Vic.
Hans, liefhebber On30 + H0