Planning baan: LDC West

Gestart door CSX 6400, mei 09, 2012, 08:02:27

« vorige - volgende »

Heb je hier wat aan dan?
Over.

Jeroen

Jep, Maar had over het hoofd gezien dat het dezelfde was.  :-[
Anders op Houten kijken bij Piet Peetoom van GMS. Die heeft vast wel een gemotoriseerd draaistel of een oplossing daarvoor liggen.

@Jeroen
Die had ik ook gevonden. Er zal vast wel wat bruikbaars tussenzitten.

@ Coen
Ja dat is wel handig het enige gemotoriseerde draaistel dat ik hier heb liggen komt uit een DB V100 maar die heeft een te grote "wielbasis". Waar zou je die dan kunnen vinden op houten?

Volgens mij in zaal 2 ergens tegen een muur. Maar ik zou gewoon iemand vragen waar hij te vinden is.
Lijkt mij het makkelijkst. 

Rechtse zaal, links tegen de muur. Kan niet missen :)

@ Jan
Die heb ik ook al voorbij zien komen maar ik ben bang dat ik 155 euro nog steeds te duur vind.  ;) Als die nou nog maar op 11,50 stond  8)
@ Coen en Ronald
Bedankt, Ik was toch al van plan om naar houten af te reizen, dus dat kan mooi meegenomen worden. Ik denk dat ik het wel ga vinden.

Klein probleempje, ik kijk net op de site van GMS maar zij hebben alleen maar BB units voor een wielbasis van 25mm of meer terwijl ik toch wel iets lager moet hebben. Ok? daar kan ik mee leven maar verder zijn die motorunits vrij prijzig in totaal kan ik dan net zo goed die Goose die Jan liet zien op ebay kopen. Ik wil echt niet meer dan 90 euro uit gaan geven voor de railbus.
Ik denk dan toch dat een donorlok een beter (in ieder geval goedkoper) idee is.

Die Goose zal denk ik zeker wel over de 100 euro gaan... ze zijn er nl niet meer.

Jammer van de verzending uitsluitend binnen duitsland..toch maar eens een maat in Bad Bentheim benaderen.. ;)

Gaat een leuk project worden om een railbus te bouwen. Ik herinner me vaag iets van Bachman die een gemotoriseerde pomplorrie had uitgebracht. Misschien een mooi beginpunt. Bij GM&S langsgaan kan nooit kwaad, Zeker voor je gereedschappen en onderdelen die je nergens anders kan vinden ;). Op een beurs zal je hem helaas niet zo gauw om advies op maat kunnen vragen, omdat hij het vaak erg druk heeft.

Citaat van: coenvanhasselt op augustus 01, 2012, 21:29:07
Ik herinner me vaag iets van Bachman die een gemotoriseerde pomplorrie had uitgebracht. Misschien een mooi beginpunt.

Slecht ding, niet kopen..... ;)

Die pomplorrie heb ik ook voorbij zien komen, leek me inderdaad niet zo' n degeleijk ding.

Citaat van: CSX 6400 op augustus 02, 2012, 07:25:02
Die pomplorrie heb ik ook voorbij zien komen, leek me inderdaad niet zo' n degeleijk ding.

Ik heb er een, als de rails schoon is rijd hij prima maar veel te hard. Is verder grotendeels uit metaal dus best wel zwaar voor zo'n karretje. Leuk voor een beurs om af en toe op de rails te zetten en de mannetjes te zien pompen of hun leven ervan af hangt.

JohnT

Railbussies rijden over het algemeen volgens mij niet hard  ;D