Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

Boulder Valley Models ook bij mijn favorieten opgeslagen, kon ik nog niet. Ook mooi 0n30 spul daar.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ook mooi spul daar. Ook maar opgeslagen. Zo kom ik nog eens iets aan de weet
Bedankt Martin.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Aan 't werk met wat pandjes..lobster restaurant shingled, verder bekleding op meer pandjes.nog wat raampies en deuren

Mooie zooi daar Martin!
Is het 'n race tegen de klok of.......
Hans, liefhebber On30 + H0

Het begint aardig te vullen Martin. Maar misschien is het helemaal niet erg als niet alles op tijd af is. Dan zien de mensen dat er nog aan die baan wordt gewerkt.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

OntraX wil alleen affe banen, dus niet iets wat nog in aanbouw is. En racen tegen de klok doen we niet Hans, maak zelfs tijd voor voetbal en bier  ;) ;D

Ohhhhh

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

En we bouwen rustig door...

hopelijk woensdag in de ruwbouw klaar met de hutjes op dit stuk, dan de werf nog streefdatum 22ste klaar, dan nog een week voor de andere meuk, week voor OntraX detail..

Wordt heel mooi Martin dat dorpie!
Ziet er gelikt uut.
Als ik zo kan beoordelen, dan komt tie zooi wel klaar voor Ontraxs, toch?

Dat is nou ook het mooie van een modelbaan: er valt altijd wat te verbeteren, te veranderen en meer te detailleren enz.
Dat spul waar jij je huisjes van bouwt, hoe heet dat eigenlijk? En waar kun je dat kopen/bestellen? Ook dat fineer, is er een adres waar dat besteld kan worden?
Het spul is en stevige basis om de huizen mee te kunnen bouwen.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Idd en de zwarte koop ik online bij http://www.gerstaecker.nl/ die hebben nl ook 3mm's in door en door zwart..fineer gaat via mijn groothandel op de rol, voor velletjes misschien de Arnhemse Fijnhout Handel...

Bedankt voor de info. John en Martin. Maar onder welke naam zijn die platen te bestellen: hoe heet dat spul?

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30