Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

Lekker  's avonds een uurtje knoeien met de grasstok en wat van die zeeschuim meuk met blaadjes....gaat niet meer zooooooo snel, neem er maar de tijd voor  ;)

Hoeft ook niet snel Martin , wij hebben geen deadline voor je.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Sluit ik me bij aan....... het is een verademing om te zien hoe deze prachtige baan nu helemaal tot leven komt. Ik blijf je volgen en ik kom de baan zeker nog een keer bekijken als deze helemaal klaar is.

Jeffrey

Thnx mannen !

Met de klus in DE, werk hiero kom ik eigenlijk te weinig aan bouwen toe. Gaat langzaam maar komt vooruit.
Eerst de brug module afbouwen, daarna de tunnelbak en dan verder naar de werf...
Paar plaatjes...

Kon niet echt kiezen heb ze dus maar allemaal gepost...

Lekker bezig Martin.
Nu kun je in alle rust de baan afbouwen, toch goed zo nu er geen druk meer is.
Hans, liefhebber On30 + H0

Ja, je kunt nu in alle rust de baan steeds verder perfectioneren. De plaatjes zien er weer prachtig uit.
Hoe krijg jij trouwens zoveel grote foto's achter elkaar erop. Als ik wat tekst heb en vier foto's, dan
wordt er al aan gegeven dat de inhoud te groot is. Ik snap er niets van!!!! ???

Het zal wel zijn omdat ik niet zo bedreven ben in al de computer gebeuren...

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Heb de discussie over het plaatsen van foto's naar Hulp bij de website verplaatst. https://www.amerikaanse-treinen.nl/forum/index.php?topic=630.0

Ik spoor in N

Thanx !

Zo maar eens een aantal struikies gebouwd, stuk of 20. Bloemistendraad met MDF zaagsel, grassmasteren met 12 en 6mm vezels, 2mm met een theezeefje en 4 kleuren blad van Noch...

Daarna ze maar eens op de module gejast waar je de 20 dus bijna niet weer vindt...

Blijft moeilijk de keuze tussen de plaatjes, allemaal maar weer dan...

Heel mooie foto?s Martin.
Goede kleur schakeringen, altijd de juiste weet jij te kiezen.
Uit het hoofd, denk ik.
Hans, liefhebber On30 + H0

Mooi Martin,
Het begint zo echt te leven  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Thanx !

kleur gaat meestal op gevoel, en beperk me eigenlijk tot een beperkt palet. Gras in 3 kleuren 2mm en 2 kleuren lang. 4 kleurtjes loof, en voor de rotsen bv zijn er 6 kleuren verwerkt..

Nou ik vind ze wel Martin en ik vind ze ook nog mooi ook  ;)

Ik spoor in N

Mooi. Het wordt steeds groener. Ik krijg al lentekriebels... :))

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Zo nog effe wat boompies geplant, nu nog wat loofbomen onder de grote jongens en tegen de achtergrond..

het idee van een kleine rode mill verborgen in het groen krijgt meer en meer gestalte....