Nieuws:

Geachte bezoekers, registratie op dit forum is niet meer mogelijk. U kunt hiervoor terecht op https://www.amerikaans-modelspoor.info/website/. Dit forum is verhuisd naar die zelfde locatie. Dit forum blijft zolang als mogelijk als naslag behouden.

Main Menu

Het niet kunnen programmeren van een decoder

Gestart door dutchbuilder, juni 01, 2012, 12:53:43

« vorige - volgende »

dutchbuilder

Erare humanum est

Janbouli

Eh , niet om het even maar mijn Athearn met Soundtraxx kon ik ook niet zo programmeren , wel met de Sprog die door Gerard aanbevolen werd , en dat het geluid althans in N-schaal wat beter is van de Soundtraxx , ja , maar dat mag ook wel voor 2 keer de prijs.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Gerard Wassink

Citaat van: Janbouli op december 17, 2014, 22:53:30
Eh , niet om het even maar mijn Athearn met Soundtraxx kon ik ook niet zo programmeren , wel met de Sprog die door Gerard aanbevolen werd , en dat het geluid althans in N-schaal wat beter is van de Soundtraxx , ja , maar dat mag ook wel voor 2 keer de prijs.

De Sprog ken ik alleen van naam, ik gebruik de Powerpax. Zal misschien ongeveer hetzelfde zijn.

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Janbouli

Citaat van: Gerard Wassink op december 17, 2014, 23:00:47
Citaat van: Janbouli op december 17, 2014, 22:53:30

De Sprog ken ik alleen van naam, ik gebruik de Powerpax. Zal misschien ongeveer hetzelfde zijn.

Misschien iemand anders dan , het werkt en dat is de hoofdzaak.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N