Big Bull Rail Road

Gestart door Opa-Bullcat, januari 02, 2014, 11:16:06

« vorige - volgende »

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 23, 2014, 20:58:20
dat was mijn gedachte ook, hoe zet ik die onder aandrijvingen vast onder die styrodur platen, die zijn nogal aan de dikke kant maar hoe zet je dan weer een planje mdf vast aan zon styrodur ?

Hans

Op de plaats waar de wisselmotor moet komen maak je ruimte voor de motor zodat deze onder het wissel in de styrodur kan zakken.

http://www.youtube.com/watch?v=d87H-zF7wXg&list=PLM4CS7qZ_DVHTjvBk9cyqkeq9FJKIWdD_

JohnT

Zaterdag staat TNT aan de deur, pakjes uit amerika, en ik wil daar centjes voor hebben, wel meneer post maandag terug komen dan zorg ik voor centjes in huis, ik heb alleen plastic geld in huis, die tnt moeten ook eens met hun tijd meegaan vind ik.

maar onderstaand de nieuwe voorraad over 1 loc twijfel ik wel heel erg, zitten beugels op het dak, dus als iemand een mooi bod heeft stuur me een pb zou ik zeggen, weg mag die van mij.

en een leuke stam circus wagens.

onderstaande mag dus verhuizen voor een juist bod.

en een mooie bruine/rooie, beetje vreemd kleurtje

en nog een BB met digitaal al.

Zo'n beugel heet een pantograaf.  ;) Jammer dat het een fantasie uitvoering betreft, de "groene" PRR uitvoering vind ik erg chic.
Mooie BB's weer. Je krijgt onderhand meer BB's dan de UP zelf.   :o

Het is weer mooi Hans
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

JA die is mooi, die bruine/rooie!!!
Dat alles is HO, klopt dat Opa?
Zit er DCC en sound in?
Hans, liefhebber On30 + H0

in de onderste BB zit sound en DCC, nu nog iets om te testen, ga maar eens een rollenbank aanschaffen hier.

Die Virginian GG1 die nooit bestaan heeft is van IHC , tja ik zou zeggen probeer die op Ebay onder de speelgoed treinen te verkopen.

Niet verkeerd bedoeld Opa , maar ik denk dat je over een jaartje of wat je zelf afvraagt wat je gedaan hebt , heel veel geld aan het uitgeven aan treinen die je straks als je beter weet wat je eigenlijk wilt weer weg gaat doen, we hebben allemaal wel die ervaring , maar jij bent een beetje extreem bezig.

Nogmaals goed bedoeld.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik moet Jan een beetje gelijk geven in dit geval.
Achteraf vraag je je af waarom je voor kwantiteit (b.v. die bachmann wagons) bent gegaan  ipv kwaliteit.
Een fout die veel mensen hebben begaan, ook ik  ;)

Met de vriendelijke groeten,  JAN

helemaal eens met de vorige sprekers.....
Zorg eerst maar eens dat de ruimte cq de baan in orde is dat je kan rijden.
Kastvulling heb je niets aan!
Een questi van proiriteiten stellen.

Ton
Erare humanum est

Zelfs ik ben het daarmee eens :( , ik ben dus ook voorlopig uitgekocht wat treinen betreft, zelfs wat wissels betreft, ik ben alleen nog maar op jacht naar flex rails vanaf marktplaats ( ja ik weet dat ze er nu staan, maar te duur )

Ook hoef ik niet alle flex te hebben die ze aanbieden daar, maar mocht er iemand nog een berg Peco 100 hebben liggen roep even, schaal H0 graag :)

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 28, 2014, 12:53:29
Zelfs ik ben het daarmee eens :( , ik ben dus ook voorlopig uitgekocht wat treinen betreft, zelfs wat wissels betreft, ik ben alleen nog maar op jacht naar flex rails vanaf marktplaats ( ja ik weet dat ze er nu staan, maar te duur )

Ook hoef ik niet alle flex te hebben die ze aanbieden daar, maar mocht er iemand nog een berg Peco 100 hebben liggen roep even, schaal H0 graag :)

Mijn mening over rails die heb je nooit genoeg je wild steeds mee bouwen uit eigen ervaring dan  ;)

Mijn ervaring met een doos flex is dat het aardig wat lijkt in de doos , maar dat het er zo op ligt.
En dan denk je :"is dat het nou!!"

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 28, 2014, 13:19:42
Mijn ervaring met een doos flex is dat het aardig wat lijkt in de doos , maar dat het er zo op ligt.
En dan denk je :"is dat het nou!!"

Ton

Precies dat ik ik dus een paar X zo  ???

Ja Ger en Ton, dat is de reden dat ik nu flex aan het sparen ben, trouwens die spullen die hier steeds binnen kwamen zijn allemaal uit de US en dat duurt even voor het binnen is, soms zo lang dat je niet meer weet wat :D op de Big Boy's na die weet ik exact ;)

Ik heb ook al gezien dat ik draadeinden en schroefogen en ringen en moeren ga hamsteren :)

Hans wat vind je van deze layout ?