Big Bull Rail Road

Gestart door Opa-Bullcat, januari 02, 2014, 11:16:06

« vorige - volgende »

een barkruk er bij om op nivo te kunnen zitten 8)
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

ja ik heb al zon uitklap geval besteld bij leenbakker.

Ik heb een bar kruk bij leen bakker gehaal. EURO 49 en in hoogte te verstellen  ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Deze bevalt mij erg goed.
Met name bij rugproblemen erg comfortabel, je blijft door de ronde onderkant namelijk kleine bewegingen maken zodat je rug niet 'op slot' slaat. Zie ook afbeelding.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Deze heb ik , bevalt me heel goed,
zijn in 2 hoogtes te krijgen. De hoge voldoet

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20199207/
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hmm Ikea he, daar wil ik nog niet d... gevonden worden, als ik zeg dat ik naar Ikea of intratuin wil, valt me vrouwtje flauw, die weet dat ik daar een gods hekel aan heb namelijk :D :D

Krukjes zijn erg prettig, heb ze ook (door een ander laten halen  ;) ;D) en intratuin heeft af en toe leuk sceneryspul...

Ik zal eens iemand sturen naar Ikea, me vrouw vind het daar wel leuk geloof ik :)

Ja heel soms loop ik ook wel bij intratuin, heeeeel soms dan wel hoor.

januari 14, 2014, 22:30:30 #98 Last Edit: januari 14, 2014, 22:32:22 by Janbouli
Ook ik heb de opvouwbare van IKEA, en ik ga graag naar IKEA , kun je ook meteen zo'n draaiplateau meenemen , he Ton  ;)

Maar dan is 1 - 1,20 ook wel hoog genoeg, misschien wel fijn als je een hoogte hebt waaronder je bijvoorbeeld een buro op wielen kunt schuiven of een werkbank op wielen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Draai plateau al op voorraad, zijn erg makkelijke dingen hebben ze in winkels ook,zit motortje in :) ( wilde ooit eens en draaiplateau voor mijn Big Boy voor LGB maken , 150 cm doorsnee, werd me toch iets al TE in de tuin.

maar als deze die ik nu heb niet bevalt wie weet ga ikvoor die van Ikea :(

Ik ben trouwens alweer druk met nieuwe baan plannen bezig, nu LGB op vloer en H0 op 1 mtr, komt alleen wel een schaduw station, opstel sporen plan onder, dar ik vanwege mijn big boy's hele ruime bochten wil gebruiken die in het zicht liggen, zag vandaag weer een filmpje van 1 op H0 daar kwam de hele vuurplaat buiten de baan als die de bocht door ging, dat gaat het niet worden als ik de kans krijg.

Verder gebeurt er nog weinig, ja ik verzamel Big Boy's ( arme Ger )

januari 15, 2014, 18:44:52 #101 Last Edit: januari 16, 2014, 10:04:08 by Opa-Bullcat
Vandaag was niet geheel mijn dag, ik ging achter mijn pc zitten, en die melde even dat er een hard disk op instjorten stond, normaal geen moeite ermee, behalve als het de harde schijf is waar mijn bedrijf gegevens opstaan, dus als de donder een verse backup gemaakt mar dat duurd gewoon een hele dag dan :( ( ja ik maak geregeld backups )

GER niet doen

Gelukkig opgevrolijkt door een paar pakketjes van TNTpost, te weten onderstaande loc's en wagons.

Ik hoef zeker niet te vertellen dat ik amerikaans zal gaan rijden :D

Hans

zit er wel een blindganger tussen op een van die foto's.(die zwarte met 5 aangedreven assen)
je zet er wel vaart achter om spul te verzamelen, nu nog scenery.
die vrachtwagens worden toch wel omgebouwd......
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Mooi spul Hans @&?)(;/:;(?&@@. Lol
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: moonlicht op januari 15, 2014, 18:52:39
zit er wel een blindganger tussen op een van die foto's.(die zwarte met 5 aangedreven assen)
je zet er wel vaart achter om spul te verzamelen, nu nog scenery.
die vrachtwagens worden toch wel omgebouwd......
Cor

er komt ook een deel duits/nederlands op zolder he :)