The Lounge

Gestart door milocomarty, juni 19, 2012, 18:04:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: milocomarty op januari 18, 2013, 12:34:04
Zo alles klaar staan voor het eerste showtje dit jaar. Gezelli met Team Mitropa naar Rijswijk...tot na het weekend  :)

Veel plezier, als het wat dichterbij was geweest , was ik wel even gekomen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zo effe wat nieuw leven, en een nieuwe site. Dit keer TeamMitropa...cluppie waar ik deelnemer van ben. Geheimzinnig genootschap , maar niet heus..
Niet alles USA maar kun je wel een beetje zien wat er daar gedaan wordt...http://www.teammitropa.nl/

USA of niet, er staan prachtige banen en projecten op Martin! Top!!
Jeroen

Nou Jeroen, vaak kijken dan ;) We willen de site wel actueel houden dus de projecten zullen in de tijd wisselen.

Komt helemaal goed Ronald!
Ik doe nix anders dan lezen en lezen...ow en stiekem locjes en rolling stock kopen dat ik zo af en toe tegen kom ;)
Zolder is klaar, tijd voor de onderbouw!
Jeroen


 ;D
Top Ronald, maar dat was natuurlijk al een aantal weken bekend dat je Cornfield Yard van de hand doet... Prachtige modules, maar ik ben toch meer van het zelf construeren en bouwen...
Als ik eindelijk van die griep af ben, ga ik hout halen en beginnen met zagen, lijmen en schroeven. Plaatbouw heeft de voorkeur t.o.v. open bouw, dus wat dat betreft tijdswinst...
Als ik zover ben, zal ik zeker een topic openen over mijn vorderingen.
Jeroen

On traxs stilte ... (voor de storm?)


Viel mij ook al op... Blijkbaar zijn de thuisblijvers meer lezers dan posters... ;D
Maar ik hoop wel dat de Ontraxs bezoekers ons overladen met foto's....
Jeroen

Lekker rustig hiero de laatste tijd, iedereen druk met de tuin ofzo  ??? ;)

Je zou het haast gaan denken.....
Moeders helpen bij de lenteschoonmaak......
Voor de rest is het, wat we in de radiohobby noemen, de crema mode.....
Hardstikke doods!
ik ga hier gewoon door met kleuren!!!
Ik loop er aan te denken om de onderste laag een Mexikaans tintje te geven.
compa??a ferroviaria Rozenburg y por v?a navegable
Heb je een heeeele lange tender voor nodig.

Ton
Erare humanum est


druk druk druk....  8)
Met dit weer komen mijn andere hobby's aan bod: Oldtimers (nu het nog kan) etc....
Jeroen


Isse wel errug henig hiero, allemaal druk met tuinieren  ??? Ik wel, maar dan op zo'n pukkelbaan. Op naar de heimat voor 3 dagen...see ya