Dirty Stuff

Gestart door milocomarty, april 01, 2016, 01:57:31

« vorige - volgende »

om het schudden van deze verf makkelijker te makken gebruik ik deze :

https://www.sceneryworkshop.nl/150x-glass-agitator-balls-superdeal-swgab-8-150.html
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Handige tip, ik wist niet dat het bestond !
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op april 22, 2017, 10:54:36
Handige tip, ik wist niet dat het bestond !

Ja als het potje leeg is balletje er uit en schoon maken klaar voor weer ingezet te worden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb dat met gewone stalen kogellagers gedaan.

Ton
Erare humanum est

Wat doe je zoal op een zondag, normaal een beetje modelbouw en versmeer tijd maar in dit geval gewoon aan het werk. Paar kleine aanpassingen in een maatkeuken, de laatste, die ik aan het bouwen ben en om morgen verder te kunnen de spuitcabine maar aangetrapt. Zo na een uur of 5 dan maar eens wat knoeien met modelbouw verf. Al een tijdje bezig met een paar Belgische hokken voor de MSM, dus daar maar wat mee lopen klooien en plaatjes schieten. Tussendoor wat probeersels om karton er uit te laten zien als een of ander smerig betonnen kippenhok..heb wat laatste Mig Productiom washes kunnen scoren en die moest ik toch fijn proberen.

Kippehok vind ik erg geslaagd, beetje ruw beton maar denk dat dat pas zichtbaar is van heel dichtbij.

De loc vindt ik om een of ander reden toch niet heel realistisch uit zien , ik heb het idee dat dat komt omdat de details zoals de roosters erg grof zijn. Ligt niet aan het weatheren imho.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het beton is een mooi resultaat. Schaal O??

Lok ziet er een beetje "te" uit denk ik. Zelfs onze zuider buren laten het niet zo ver komen......
Bart

OK, point taken, onze zuider buren laten het dus wel zo ver komen.   :o

Dan is je model echt conform realiteit.... Uitstekend gedaan!
Bart

Erg fraai!  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Lok ziet er een beetje "te" uit denk ik. Zelfs onze zuider buren laten het niet zo ver komen......
[/quote]

Als wij iets naar de knoppen kunnen doen, doen we het in één keer goed. We mogen het Martin nu ook niet te gemakkelijk maken hoor.

In het filmpje dus idd de roosters en andere details net wat fijner , het weatheren is exact zoals het in het echt is Martin , perfect gedaan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

En nu nog wat eterniet golfplaten op dat kippenhok en het is niet van echt te onderscheiden.

Ton
Erare humanum est

Hatseflats, nieuw logo uit de mouw geschud..

Dat grijs en geel doet rare dingen met mijn beeldwaarneming.
Als ik naar jouw naam kijk en dan weer terug naar stuff dan inverteert de tekst.
Een eyecatcher.

Ton
Erare humanum est