Coen's H0n3 baan.

Gestart door coenvanhasselt, augustus 02, 2012, 00:27:34

« vorige - volgende »

Citaat
Ha die Jaap,

Die fremo aansluiting komt nog wel eens  ;).
Die Goose deed het eerst weer geweldig, en toen ging de Tsunami stuk :(.
We zijn nu bezig om met Digitrax iets te regelen. Die willen de decoder wel vervangen voor een lege Tsunami.
Dan moeten we het geluid er zelf opzetten. Misschien wel een excuus om eens naar een Digitrax aansturing te kijken.

Groet,

Coen

Een lege Tsunami,het geluid er zelf opzetten. Wist niet dat dat kon? Met Digitrax kan ik het wel en Loksound ook maar Tsunami?

JohnT

John,

Coen heeft het verkeerd verwoord.
In zijn Goose zit een (fabrieksmatige) digitrax special sound decoder en via digitrax is sound te uploaden.
De Tsunami is van Soundtraxx en heeft niet die mogelijkheid en zit ook niet in zijn Goose.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Kan kloppen. Mijn vader heeft contact gehad met digitraxx/soundtraxx. Ik weet alleen maar wat hij mij verteld.

Heb je wel de mogelijkheid om het geluid te uploaden in de Digitrax decoder? Anders kan ik je wel helpen, ik heb een PR3 om geluid te uploaden in Digitrax decoders.

JohnT

En doen deed de Tsunami het ineens weer! Geen idee hoe, maar het werkt.
Toch wel blij dat zo'n dure decoder niet stuk is.

Groet,

Coen

Gister maar eens even de baan opgesteld en gekeken wat er allemaal nog moet gebeuren.
Elektronisch werkt alles zoals het moet werken, dus kan ik nu de scenery afmaken.
Maar eerst even een middagje rijden. Daar horen natuurlijk foto's bij.

Groet,

Coen

Hi Coen, Ik zou dan toch maar eens de draadjes controleren. Lijkt op een los contact. Mijn ervaring is namelijk dat zolang je die dingen niet opblaast door kortsluiting op de luidspreker draden dat de Tsunamies erg bedtrouwbaar zijn.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

@Bart
De draadjes heb ik net gecontroleerd. Het bleek een condensator te zijn die in de weg zat.
Bedankt voor de tip!

@Ger
Bedankt!

Mooie layout trouwens, veel rijplezier vandaag :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Mooi, simpel , niet te druk.....compliment!

Ton
Erare humanum est

Mijn complimenten Coen.
Leuke baan en inderdaad, niet te druk!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik sluit me volledig aan bij de vorige complimenten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Allen nog bedankt voor de reacties! (en mijn excuses voor het late antwoord)

Sinds maandag ben ik begonnen met mijn studie dus dat staat nu op de eerste plaats.
Als ik tijd heb (waarschijnlijk vakanties) kan ik waarschijnlijk een paar projecten doen zoals de achtergrond schilderen.

Groet,

Coen

Ziet er goed uit Coen, friesje erboven zou het voor mij helemaal afmaken  ;)