Coen's H0n3 baan.

Gestart door coenvanhasselt, augustus 02, 2012, 00:27:34

« vorige - volgende »

Daar sluit ik mij bij aan, mooi baantje! :)

Vandaag een klein beetje tijd gevonden om te verder te werken aan de C-21. Aangezien de MDC Roundhouse kits niet heel erg prototypeel zijn, heb ik besloten om hem te maken zoals ik hem mooi vind. Ik ben zelf wel tevreden hoe ie wordt, maar er moet nog wel veel aan worden gedaan. (bijvoorbeeld frame schilderen)

Waauuw!!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Mooie vonkenvanger, loc kan nog wel een verfje hebben of je verfd de kale plekken in een roestkleur en daarna nog wat weatheren.

JohnT

Hi Coen,

Mooi locje. Heb voorheen ook MDC Roundhouse kits gebouwd.
Het zijn basislocs maar je kan er veel aan toevoegen om er wat moois van te maken.

Misschien nog een keer een andere motor inbouwen voor betere rijeigenschappen ??
Je zou ook de bedrading naar de tender kunnen wijzigen.
1 draad links en andere draad rechts. Dan lijken het de slangen die van de loc naar de tender lopen.
Leuk project.

Gr John LC

groeten John LC

www.lostcreek.nl

Vandaag een beetje geknutseld. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren (bijvoorbeeld verstevigingen voor het afdakje en deuren voor de garage), maar de basale vormen zijn er. Achter op het erf moet een soort van schroothoop komen.

Ziet er heel mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Netjes.....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Dank allen voor de reacties!

@JohnT, Bedankt voor de link! Zitten erg mooie castings tussen.

Ziet er goed uit Coen, mooie scene.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Goed bezig, Coen!
Ziet er uit of je al tientallen jaren bezig bent!!!
Mijn compliment.
Hans, liefhebber On30 + H0

december 06, 2013, 01:31:28 #102 Last Edit: december 06, 2013, 01:35:32 by coenvanhasselt
Well there's your problem.

Er moet nog wel wat gebeuren qua extra details aan het motorblok, en waarschijnlijk komt er ook een andere lading op.

Mooi man.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N